Wednesday, August 18, 2010

Idea Subuh..

Dengan nama Allah yang Maha Penyayang, lagi Maha Pengasihani.

Assalamualaikum, Selamat Pagi..

Biasanya pagi2 ni banyak idea keluar kan?Waktu-waktu ni la blogger nak publish post sal apa yang berlaku semalam la, tadi ke masa sahur, or tadi tak sempat nak sahur ke..Hurmm..

Aku tak de idea sebenarnya nak cakap apa pagi ni.Cuma kesian tengok blog ni tak terusik sejak last post.So, aku kene la write something so it not gonna be too dull with ols posts la.Buat pengetahuan yang membaca, esok birthday ma aku..Dah nak masuk 47 tahun dah ma..Nanti esok nak wish kat ma, hehe..Ni mentang2 aku tak de kat umah ni,mesti keluar candlelight dinner ni nanti.Haish, nak g gak...Please...Hihi.

Kalau nak cerita pasal perkara sehari2, memang takkan habis nanti, sebab aku akan cerita semua,So, nak mudahkan cerita, hari2 aku adalah normal dan biasa kecuali Isnin lepas ada peristiwa sikit.Malas ah nak cerita, coursemate je taw..Malu lah.Satu je pesan aku, JANGAN LEKA DAN CUAI.

Laporan amali Parasitologi tak siap lagi, semalam buat sikit, 2 ari lepas sikit, minggu lepas sikit.Memang berdikit-dikit jelah aku buat.Harap2 menjelang esok, aku kena siap la.Kalau tak, susah dah nak submit kat Abg Shukri.Sekarang ni, sejak dah siap bentang proposal, makin malas plak wat keje.Maybe sebab aku selalu balik bilik waktu malam dan 10.30, so mata dah mengantuk, badan dah letih so, ape lagi?

Tapi, banyak lagi kerja nak kena siapkan ni.Proposal nak kena hantar pada Dr. Mahanem minggu depan.Padahal, satu habuk pun aku tak buat lagi..Nak buat macam mane pun aku blur lagi..Haih, Fazween ni memang.Esok ade meeting Zoologi, huhu..Kuatkan hati dan semangat ye nak datang pukul 12 tengahari even kelas tak de..Eh, ade la klas..Kelas Impak.Adoyai, baru ingat.

My mind's blewing across the wind and finally lying down on bed, taking sleep.Kroooohhh...

Pagi ni pukul 8 ade kelas, Bio-D..Minggu2 pertengahan, dah mula liat nak g kelas..Insya-Allah kalau tak de aral melintang, aku g kelas pagi ni.Mata, jangan mengantuk ye?Saya rasa dah tidur cukup semalam.

Oklah, subuh..subuh!!
Assola tu khairum minan naum

No comments:

Post a Comment

org bace then die nak komen..