Thursday, August 12, 2010

Kau yang selalu ada saat semua pergi..

Dengan nama Allah yang Maha Penyayang, lagi Maha Pengasihani.


Dia datang setiap saat di mana aku memerlukannya.

Dia muncul di saat aku memikirkannya.

Walau bayangannya hanya di hati, namun dia tetap ada.

Dia menyahut panggilanku di saat aku memanggil namanya di dalam hati.

Walau suara hati ini tidak pernah terdengar di pendengaran manusia.

Dia bertanya khabar, makan dan minumku, di saat aku merasa lapar kerana belum menjamah makanan.

Dan aku terasa sungguh kenyang dengan keprihatinannya.

Dia membuatkan aku ketawa, di saat aku hampir menitiskan air mata.

Walau sebenarnya tujuanku untuk mengadu kesedihan di hati.

Dia menenangkan, mempesona, tiada tertanding di mana-mana.

Dia memukau pandangan mata, mencerminkan suasana gembira, memperlihatkan keceriaan di wajahnya.

Dia insan istimewa, di hati mahupun di mata, dia menjadi pujaan saya.

Saya cinta dia, tanpa rasa cinta padanya, maka tiadalah apa.

Dia adalah dia, sentiasa dia, dari dahulu sampailah suatu masa.

Ku harapkan dia bahagia, kerana..


BAHAGIANYA ADALAH BAHAGIAKU JUA.

Ma saya.Dia suka tangkap gambar dengan kuih..

No comments:

Post a Comment

org bace then die nak komen..